Regulamin serwisu
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Poniższy Regulamin określa zasady funkcjonowania i udostępniania Portalu Internetowego Centrum Diagnostyki Medycznej MULTI MED.
- Korzystanie z Portalu jest bezpłatne i jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
-
PRAWA I OBOWIĄZKI UŻYTKOWNIKA
- Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wynikające z zachowań niezgodnych z postanowieniami niniejszego Regulaminu oraz wykonywane procedury.
- Każdy Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Portalu zgodnie z postanowieniami przedstawionymi w Regulaminie oraz obowiązującymi przepisami prawa.
- W przypadku naruszenia Regulaminu, personel placówki, może zablokować dostęp Użytkownikowi do zasobów Portalu - w takim przypadku logowanie nie będzie możliwe.
- Centrum Diagnostyki Medycznej MULTI MED zastrzega sobie prawo do ewentualnego zawieszenia możliwości umawiania wizyt poprzez Portal Pacjentowi, który nie wykorzystał wizyty umówionej za pośrednictwem Portalu.
- Użytkownik nie ma możliwości usunięcia wysłanego zgłoszenia, jeżeli zostało ono już rozpatrzone przez personel placówki.
- UWAGA! Rejestracja świadczeń w ramach NFZ oraz badań endoskopowych może odbyć się jedynie telefonicznie lub w rejestracji (nie za pomocą Portalu)!
-
REJESTRACJA I KONTO PACJENTA
- Użytkownikiem serwisu może być każda osoba, która zaakceptowała treść niniejszego Regulaminu. Nie ma konieczności posiadania karty w Centrum Diagnostyki Medycznej MULTI MED oraz istnieje możliwość dokonywania dowolnych operacji w imieniu i za upoważnieniem osób trzecich.
- Rejestracja składa się kolejno z wypełnienia formularza zawierającego imię, nazwisko, dane adresowe, login, hasło oraz numer telefonu komórkowego, a następnie aktywowaniu konta poprzez aktywację linku z otrzymanej wiadomości e-mail. Nie ma możliwości zalogowania się na nieaktywowane konto.
- Personel placówki ma prawo usuwać nieaktywowane oraz fikcyjne konta. Zakwalifikowanie konta jako fikcyjnego jest subiektywną oceną osoby usuwającej.
- Zarówno hasło jak i login do Portalu musi spełniać warunki złożoności - muszą się one różnić. Dodatkowo hasło musi zawierać co najmniej 8 znaków, w tym duże i małe litery oraz cyfry.
- Podczas rejestracji Pacjent ma prawo wyboru loginu i hasła. Login musi być jednak unikalny w ramach całego Portalu.
- Do Pacjenta może być przypisane maksymalnie jedno konto w Portalu - istnieje możliwość grupowania wielu Pacjentów w ramach jednego konta.
- Pacjent ma prawo i możliwość zmiany hasła. Login jest zakładany raz na całe istnienie konta. W sytuacjach wyjątkowych zmiany loginu może dokonać personel placówki.
- Zabronione jest udostępnianie osobom trzecim loginu i hasła do serwisu.
- Podczas rejestracji Pacjent ma obowiązek podać prawdziwe dane.
- W przypadku znalezienia nieprawidłowości w danych osobowych Pacjenta, należy zgłosić to personelowi placówki przy najbliższej wizycie w Centrum Diagnostyki Medycznej MULTI MED, który jest zobowiązany do ich aktualizacji.
- Pacjent zgadza się na otrzymywanie informacji drogą elektroniczną w zakresie zmian statusów otrzymywanych zgłoszeń oraz w przypadku otrzymania hasła tymczasowego do systemu.
-
KWESTIE KOŃCOWE
- Centrum Diagnostyki Medycznej MULTI MED nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z przerw technicznych w działaniu Portalu i zastrzega sobie prawo do okresowych wyłączeń w celu aktualizacji lub modernizacji Portalu.
- W kwestiach nieuregulowanych postanowieniami niniejszego Regulaminu mają zastosowanie przepisy polskiego prawa.
- Centrum Diagnostyki Medycznej MULTI MED zastrzega sobie prawo do modyfikacji przedstawionego Regulaminu w dowolnym momencie.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem jego opublikowania.